La Résistance!
Välkomna!

Detta är den officella sidan för NHL-laget La Resistance. Ett storsatsande lag med rötter hos GamereactorSE. Ta en titt och bli medlem i vårat forum vetja. Om du redan är medlem se till att logga in!


Join the forum, it's quick and easy

La Résistance!
Välkomna!

Detta är den officella sidan för NHL-laget La Resistance. Ett storsatsande lag med rötter hos GamereactorSE. Ta en titt och bli medlem i vårat forum vetja. Om du redan är medlem se till att logga in!
La Résistance!
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tack för en trevlig säsong!

2 posters

Go down

Tack för en trevlig säsong! Empty Tack för en trevlig säsong!

Post  lyttbacka 23.04.09 14:10

Känns väl som att vi måste inse det faktum att hockeysäsongen närmar sig sitt slut. Solen börjar steka på och man har andra saker för sig. Så känns lägligt att tacka för en rolig säsong och en lyckad satsning som tog oss som högst till kring 40:e platsen. Den satsningen är nu över.

Men har varit hiskligt kul att spela med er och jag hoppas det blir fler matcher de gånger vi har tid. Även om det är förståeligt att folk har annars för sig nu i sommartider, mig inklusive.

Så syns vi till hösten då vi ska bli världens bästa hockeylag! Tack! Vi får väl ta och värma upp med 09:an någon månad innan 10:an släpps!

flower


Last edited by Lyttbacka on 23.04.09 22:39; edited 1 time in total
lyttbacka
lyttbacka
Admin

Namn : Urban Slobovich
Tröjnummer: : 44
Position: : Högerforward
Antal inlägg : 246
Age : 33

https://laresistance.swedishforum.net

Back to top Go down

Tack för en trevlig säsong! Empty Re: Tack för en trevlig säsong!

Post  Gäst 23.04.09 21:56

Ja vi lär ju se hur utvecklingen går. Även kan det bli intressant att se om vi har alla kvar i laget då. Vilket jag hoppas! Eventuellt kommer vi att få in Touring till nästa säsong med. Om det är okej för alla vill säga.

Visst lockar solen väldigt mycket nu, och sommarjobb och grillningar kommer fram. För ens egen del så börjar det väl bli dags att plocka fram fotbollen och golfklubborna.

Som sagt, jag backar inte ur om det är några som vill lira.
Även om vi också inte fick köra en satsning från början, och trots att det blev väldigt skumt efter patchen, så tkr jag att vi gjorde det bra.

Gäst
Guest


Back to top Go down

Tack för en trevlig säsong! Empty Re: Tack för en trevlig säsong!

Post  Gäst 24.04.09 20:50

Solen som skiner, fåglar som kvittrar, sandiga badstränder.......... Sån jävla skit!! Laughing
Här ska det fortsättas att spelas iaf! Dom som är sugna på att fortsätta är självklart välkomna att hoppa in i GRS om det blir kort med folk.

Seriöst så har man ju full förståelse om en del vill göra annat nu när sommaren närmar sig, alla kan ju inte vara lika skadade som en själv. Wink

Tack så länge!

Gäst
Guest


Back to top Go down

Tack för en trevlig säsong! Empty Re: Tack för en trevlig säsong!

Post  Mördaren 25.04.09 4:39

Trevligt o spela med er. klart vi ska dra igång gamla gänget igen lagom till 10an, inte för att jag själv lär ha nått bättre för mig i sommar. Har väll vart borta rätt så mycket på sista tiden men det beror på andra grejer. Om jag är inne på boxen så lär jag spela nhl så alltid på för lir. Trevlig sommar på er i alla fall.
Mördaren
Mördaren

Namn : Nicklas Johansson
Tröjnummer: : 25
Position: : Vänsterforward
Antal inlägg : 32
Age : 33

Back to top Go down

Tack för en trevlig säsong! Empty Re: Tack för en trevlig säsong!

Post  Gäst 26.04.09 14:24

Jag har haft det kanska upptaget själv.. Mycket grillning har det blivit och latchar fotboll med polarna .. sen har en ny wow patch kommit med En ny raid instance Razz och lite andra saker.. oftas när jag kommer online e det efter 23 och då lirar jag gärna om jag e online.

så få se vad som händer till nästa NHö men måste säga detta har varit bland de roligast jag gjort på länge. Och förhoppningsvis ses vi till NHL 10

Gäst
Guest


Back to top Go down

Tack för en trevlig säsong! Empty Re: Tack för en trevlig säsong!

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum