Nhl 10-tråden (Unlocked edition)
Page 1 of 1
Nhl 10-tråden (Unlocked edition)
Det ryktas om att ett par spelare i Ler redan har lyckats lägga beslag på denna skatt...
Om så är fallet så hoppas jag att personerna i fråga förstår att det är en allmän skyldighet att rapportera intryck till oss andra med abstinensbesvär!?
Om så är fallet så hoppas jag att personerna i fråga förstår att det är en allmän skyldighet att rapportera intryck till oss andra med abstinensbesvär!?
Gäst- Guest
Re: Nhl 10-tråden (Unlocked edition)
Tror det bara är Jonas som lyckats lägga vantarna på den. Själv måste jag vänta ända tills imorgon då jag måste uppdatera min flashning. Känns lite hemskt att ha en rykande purfärsk skiva som inte går att spela upp.
Med andra ord är detta min sista dag med NHL09, känns lite sorgset.
Med andra ord är detta min sista dag med NHL09, känns lite sorgset.
SORGLIGT?
Ge.Upp.Skiten
Ett kort intryck av NHL 10 är att det blir oerhört mycket slump(skit)mål. Av de 20-talet matcher jag har spelat har jag säkert snittat två studspuckar per match som gått i nätet. Puckfysiken är bra, men runt kassen kan den bli väldigt, väldigt överdriven.
Ge.Upp.Skiten
Ett kort intryck av NHL 10 är att det blir oerhört mycket slump(skit)mål. Av de 20-talet matcher jag har spelat har jag säkert snittat två studspuckar per match som gått i nätet. Puckfysiken är bra, men runt kassen kan den bli väldigt, väldigt överdriven.
Gäst- Guest
JONAS326 wrote:SORGLIGT?
Ge.Upp.Skiten
NHL09 är som ett barn för mig. Kan inte bara döda den. Den är så söt och gullig.
lyttbacka wrote:Tror det bara är Jonas som lyckats lägga vantarna på den.
Tror bestämt att jag såg en viss F*****s lira det igår också... Och så visste man ju att du var på g snart också.
JONAS326 wrote:Ett kort intryck av NHL 10 är att det blir oerhört mycket slump(skit)mål. Av de 20-talet matcher jag har spelat har jag säkert snittat två studspuckar per match som gått i nätet. Puckfysiken är bra, men runt kassen kan den bli väldigt, väldigt överdriven.
Hmm, låter som att det kan bli lite lurigt att försvara sig mot det där. Antar att det blir väldig viktigt för en försvarare att hålla rent framför eget mål då. Bra dock att du inte har hittat någon "högprocentare" än iaf.
Väntar spänt på vad "Mr-finns-det-ett-glitchmål-så-lär-jag-hitta-det" himself kommer att säga...
Gäst- Guest
Kingen, enda anledningen till att dem behöver sitta och träna extra. Är för att de känner sig hotade av Kragballe och Daffypoff
Gäst- Guest
Jo, har tyvärr hittat en högprocentare som en motståndare gjorde i OTP. Tre av sex skott satt. Han sökte läget hela tiden.
Gäst- Guest
Page 1 of 1