La Résistance!
Välkomna!

Detta är den officella sidan för NHL-laget La Resistance. Ett storsatsande lag med rötter hos GamereactorSE. Ta en titt och bli medlem i vårat forum vetja. Om du redan är medlem se till att logga in!


Join the forum, it's quick and easy

La Résistance!
Välkomna!

Detta är den officella sidan för NHL-laget La Resistance. Ett storsatsande lag med rötter hos GamereactorSE. Ta en titt och bli medlem i vårat forum vetja. Om du redan är medlem se till att logga in!
La Résistance!
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Nhl 10-tråden (Unlocked edition)

Go down

Nhl 10-tråden (Unlocked edition) Empty Nhl 10-tråden (Unlocked edition)

Post  Gäst 13.09.09 4:17

Det ryktas om att ett par spelare i Ler redan har lyckats lägga beslag på denna skatt...
Om så är fallet så hoppas jag att personerna i fråga förstår att det är en allmän skyldighet att rapportera intryck till oss andra med abstinensbesvär!? Wink

Gäst
Guest


Back to top Go down

Nhl 10-tråden (Unlocked edition) Empty Re: Nhl 10-tråden (Unlocked edition)

Post  lyttbacka 13.09.09 11:31

Tror det bara är Jonas som lyckats lägga vantarna på den. Själv måste jag vänta ända tills imorgon då jag måste uppdatera min flashning. Känns lite hemskt att ha en rykande purfärsk skiva som inte går att spela upp. Sad

Med andra ord är detta min sista dag med NHL09, känns lite sorgset.
lyttbacka
lyttbacka
Admin

Namn : Urban Slobovich
Tröjnummer: : 44
Position: : Högerforward
Antal inlägg : 246
Age : 33

https://laresistance.swedishforum.net

Back to top Go down

Nhl 10-tråden (Unlocked edition) Empty Re: Nhl 10-tråden (Unlocked edition)

Post  Gäst 13.09.09 12:36

SORGLIGT?

Ge.Upp.Skiten Smile

Ett kort intryck av NHL 10 är att det blir oerhört mycket slump(skit)mål. Av de 20-talet matcher jag har spelat har jag säkert snittat två studspuckar per match som gått i nätet. Puckfysiken är bra, men runt kassen kan den bli väldigt, väldigt överdriven.

Gäst
Guest


Back to top Go down

Nhl 10-tråden (Unlocked edition) Empty Re: Nhl 10-tråden (Unlocked edition)

Post  lyttbacka 13.09.09 12:46

JONAS326 wrote:SORGLIGT?

Ge.Upp.Skiten Smile

NHL09 är som ett barn för mig. Kan inte bara döda den. Den är så söt och gullig.

Wink
lyttbacka
lyttbacka
Admin

Namn : Urban Slobovich
Tröjnummer: : 44
Position: : Högerforward
Antal inlägg : 246
Age : 33

https://laresistance.swedishforum.net

Back to top Go down

Nhl 10-tråden (Unlocked edition) Empty Re: Nhl 10-tråden (Unlocked edition)

Post  Gäst 13.09.09 19:00

lyttbacka wrote:Tror det bara är Jonas som lyckats lägga vantarna på den.

Tror bestämt att jag såg en viss F*****s lira det igår också... Och så visste man ju att du var på g snart också. Wink

JONAS326 wrote:Ett kort intryck av NHL 10 är att det blir oerhört mycket slump(skit)mål. Av de 20-talet matcher jag har spelat har jag säkert snittat två studspuckar per match som gått i nätet. Puckfysiken är bra, men runt kassen kan den bli väldigt, väldigt överdriven.

Hmm, låter som att det kan bli lite lurigt att försvara sig mot det där. Antar att det blir väldig viktigt för en försvarare att hålla rent framför eget mål då. Bra dock att du inte har hittat någon "högprocentare" än iaf.

Väntar spänt på vad "Mr-finns-det-ett-glitchmål-så-lär-jag-hitta-det" himself kommer att säga... Wink

Gäst
Guest


Back to top Go down

Nhl 10-tråden (Unlocked edition) Empty Re: Nhl 10-tråden (Unlocked edition)

Post  Gäst 13.09.09 19:22

Kingen, enda anledningen till att dem behöver sitta och träna extra. Är för att de känner sig hotade av Kragballe och Daffypoff Wink

Gäst
Guest


Back to top Go down

Nhl 10-tråden (Unlocked edition) Empty Re: Nhl 10-tråden (Unlocked edition)

Post  Gäst 13.09.09 20:02

Etta på VS-rankingen nu! Very Happy

Gäst
Guest


Back to top Go down

Nhl 10-tråden (Unlocked edition) Empty Re: Nhl 10-tråden (Unlocked edition)

Post  Gäst 13.09.09 20:03

Jo, har tyvärr hittat en högprocentare som en motståndare gjorde i OTP. Tre av sex skott satt. Han sökte läget hela tiden.

Gäst
Guest


Back to top Go down

Nhl 10-tråden (Unlocked edition) Empty Re: Nhl 10-tråden (Unlocked edition)

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum