La Résistance!
Välkomna!

Detta är den officella sidan för NHL-laget La Resistance. Ett storsatsande lag med rötter hos GamereactorSE. Ta en titt och bli medlem i vårat forum vetja. Om du redan är medlem se till att logga in!

Patchen idag

Go down

Patchen idag

Post  Mördaren on 03.03.09 8:32

Mördaren

Namn : Nicklas Johansson
Tröjnummer: : 25
Position: : Vänsterforward
Antal inlägg : 32

View user profile

Back to top Go down

Re: Patchen idag

Post  Gäst on 03.03.09 20:59

Ja fyfan vad roligt det blev efter patchen. Så känns det nu iallafall. Kanske man tycker annorlunda om en månad men jag gillar den skarpt. Känns som att lagspel gynnar sig ännu bättre än det tidigare gjort

Gäst
Guest

Back to top Go down

Post  Gäst on 03.03.09 21:20

Efter 3 spelade matcher med den nya patchen är jag mycket nöjd med den. Vi är normalt ett mycket passningsglatt lag och det känns som att det definitivt gynnar den typen av spel. Jag håller inte alls med det man läst på bl.a ea's forum att spelet förstörs av alla utvisningar. Visst åkte jag på en highsticking utvisning när jag var lite sen att täcka hemåt vid en kontring som jag kanske inte hade åkt på tidigare, men det är ju precis så det ska vara. Man märker också att lagen som har haft det som "taktik" att smälla ner folk till höger och vänster har en stor omställning framför sig. Vi får hoppas att inga allvarliga "glitchar" dyker upp framöver och att folk börjar spela riktig hockey. Hoppas vi möts snart.

Jonas/Geggvecket #55 LD i TNL

Gäst
Guest

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Back to top